مقالات

ساخت وبلاگ

خوردگی به سادگی بعنوان تخریب مواد تحت عمل شیمیایی یا الکتروشیمیایی توسط محیط اطراف تعریف می شود. خوردگی مستلزم تبدیل فلز از حالت اتمی به حالت یونی است، که این کار با از دست دادن یک یا چند الکترون انجام می شود. زنگ زدن آهن با تشکیل اکسید آهن نمونه ای از یک خوردگی است. خوردگی فلزات و آلیاژهای منجر به خسارات زیادی برای کشورها شده است. نیاز روزافزون فلز در جنبه های مختلف زندگی و از دست دادن آن به وسیله خوردگی یک علامت سوال بزرگ را در جهت جلوگیری از خوردگی ایجاد کرد تا بشر بتواند تا حداکثر میزان مورد استفاده از فلز از آن استفاده کند. 

مقالات...
ما را در سایت مقالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin somiii بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 10 آذر 1401 ساعت: 16:25

لوله مانیسمان رده 80
لوله  بسیارمقاوم و مستحکم در مقابل فشارمی باشد ,پالایشگاه های پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.
لوله رده 80 و رده 40 از نظر قطر خارجی بسیار شبیه به هم هستند ولی درقطرهای داخلی باهم تفاوت دارند.
لوله مانیسمان رده 80 به دلیل ضخیم تربودن درکارخانه ها وشرکت های ایرانی :کاوه, ساوه, فولاد اصفهان , نورد لوله اهواز,شرکت های خارجی : تناریسی , اوکراینی تولید و پخش می شود.
مقالات...
ما را در سایت مقالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin somiii بازدید : 88 تاريخ : پنجشنبه 10 آذر 1401 ساعت: 16:22

ماده نفت متشکل از عنصرهای کربن و هیدروژن می‌باشد و به آن هیدروکربور نیز می‌گویند. در این مقاله به موضوع چگونگی تشکیل نفت پرداخته شده است.
هیدروکربور ترکیب شیمیایی خاصی ندارد. به دلیل اینکه کربن و هیدروژن به طرق مختلف با هم ترکیب می‌شوند و گاهی هم یک نسبت کربن و یک نسبت هیدروژن ترکیب می‌شود و یک نوع مادۀ نفتی به وجود می‌آید.
مقالات...
ما را در سایت مقالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin somiii بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 10 آذر 1401 ساعت: 16:18